ESMB is now closed to new registrations. Please go to www.exscn2.net and register there.

 

Seeking Advice On A "Hypothetical" Situation

Discussion in 'General Scientology Discussion' started by Beef Terminal, Nov 24, 2007.

View Users: View Users
  1. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader

    Alan - try Aardvaarks.
    Aardvaark never hurt anyone! :D
     
  2. Div6

    Div6 Crusader

    As Tans is an authority on those sorts of things....:omg:
     
  3. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader

    That's rich from someone using a picture of their girlfriend for their avatar! :p
     
  4. Alan

    Alan Gold Meritorious Patron

    Tansy - so I am told by a high up OSA agent; is an authority on all things sexual connected to animals......if you notice the covert attempt to get me to start with an Aadvark........hoping I will go alphabetically down the list! :nervous:
     
  5. Div6

    Div6 Crusader

     
  6. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader

    Well, when you get to Zebra you can be an authority too. :)
     
  7. Alanzo

    Alanzo Bardo Tulpa

    She's hot!
     
  8. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader

    Actually, I'm not indulging anymore. After seeing the flak Heather Mills got for sleeping with a Beatle, well it's just not worth it.
     
  9. Alan

    Alan Gold Meritorious Patron

    :roflmao:
     
  10. Beef Terminal

    Beef Terminal Patron

  11. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader

  12. Beef Terminal

    Beef Terminal Patron

    Yeah he is cute, cool and smart. He learns words after just hearing them once. It's really unfortunate, imo, that he landed the parents he did.

    The other day he learned "piece of shit."
     
  13. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader

    If he's got a good ear he may be a budding musician.
    He might like a Les Paul and 100watt Marshall stack for xmas?
    Short of that - how about a mini keyboard?
     
  14. Beef Terminal

    Beef Terminal Patron

    Good idea, mate.

    My wife said the same thing...

    Wait a sec, are you sure you're not really my wife!!??

    OMG PARANOIA!!!!

    Seriously, we are getting him a keyboard for X-mas.
     
  15. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader


    I can't be your wife because according to my legion of devoted fans on ESMB I only have sexual relations with farmyard animals. :yes:

    Hope he likes the keyboard.
    Just pray he doesn't take to it like a mini Keith Emerson and demand a huge bank of expensive synths for his birthday. :melodramatic:
     
  16. Div6

    Div6 Crusader

    I'll take a 50 watt Plexi......got the Les Paul last year for Christmas. (Now I just have to learn to play the dang thing...)
     
  17. Tanstaafl

    Tanstaafl Crusader

    If you've got neighbours that will put up with you cranking it up enough to get a good tone then I'm sincerely happy for you! :)
     
  18. Div6

    Div6 Crusader

    You got it backwards mate, I need it to GET RID of the neighbors...:coolwink: